Ανακοινωση της ΕΣΗΕΑ για την σύλληψή του φωτορεπόρτερ Νικου Πηλου

Να αποσυρθούν οι κατηγορίες κατά του φωτογράφου Νίκου Πηλού

Οι εργαζόμενοι στην ενημέρωση –δημοσιογράφοι, φωτορεπόρτερ, εικονολήπτες, ηχολήπτες–, που βρίσκονται στην πρώτη γραμμή του ρεπορτάζ, αντιμετωπίζουν περιορισμούς που συνεχώς αυξάνονται κατά την εκτέλεση του καθήκοντός τους, συμπεριλαμβανομένης, σε ορισμένες περιπτώσεις, της αυθαίρετης συμπεριφοράς των αστυνομικών δυνάμεων.

Το πλέον πρόσφατο παράδειγμα είναι η απαγόρευση σε φωτορεπόρτερ να καλύψουν την επιχείρηση της αστυνομίας στα προσφυγικά της Λ. Αλεξάνδρας, η οποία κατέληξε σε 79 συλλήψεις. Μεταξύ των συλληφθέντων και o εξαίρετος βραβευμένος φωτογράφος Νίκος Πηλός, ο οποίος, στο πλαίσιο του φωτογραφικού οδοιπορικού που ετοιμάζει την τελευταία τριετία, βρέθηκε στα προσφυγικά πολύ αργότερα από την επιχείρηση της αστυνομίας.

Το Διοικητικό Συμβούλιο της Ένωσης διαμαρτύρεται έντονα για την προσαγωγή του συναδέλφου, αν και από την πρώτη στιγμή επέδειξε την επαγγελματική του ταυτότητα, καθώς και για την πολύωρη και αναιτιολόγητη κράτησή του στη ΓΑΔΑ και, μάλιστα, χωρίς να του επιτρέπεται η επικοινωνία με τις Ενώσεις που τον εκπροσωπούν. Ζητούμε να αποσυρθούν οι κακουργηματικού χαρακτήρα κατηγορίες που τον βαραίνουν, επειδή απλώς βρέθηκε στο χώρο, που αποτελεί μέρος της εργασίας του! Ενέργειες, όπως αυτή, απειλούν ευθέως την ενημέρωση.

Σχετικά Άρθρα

Στάση εργασίας την 1/ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ για την Γενική Συνέλευση του ΕΔΟΕΑΠ

4ωρη σταση εργασίας εχει προκυρηξει ο ΕΔΟΕΑΠ  για  τα μελη  του  την 1η  Νοεμβριου  και απο ωρα  11.30–15.30 λογω της Τακτικης Γενικης Συνελευσης. Οσα μελη της ΕΦΕ είναι και μελη στον ΕΔΟΕΑΠ καλο ειναι να παρευρεθουν στην Γ.Σ  .

Εκθεση Endless της συναδέλφου Θάλειας Γαλανοπούλου παρουσία αντιπροσωπείας του ΔΣ της ΕΦΕ

Αντιπροσωπεία του προεδρείου της ΕΦΕ παρευρέθηκε το Σάββατο 10 Φεβρουαρίου, στην ατομική έκθεση Endless της συναδέλφου Θάλειας Γαλανοπούλου. Η έκθεση αποτυπώνει μία οικογένεια μέσα από στιγμές-στίγματα στον χρόνο και τον χώρο που κατέγραφε ή συνέλεγε συστηματικά η Θάλεια Γαλανοπούλου επί μία δεκαετία και που παρουσιάζει σε μια εκτενή, site-specific, πολυμεσική έκθεση. Ενδείξεις ύπαρξης σε χρόνο […]